torsdag 12 november 2009

Ombytta roller.

WAOW, nu var det verkligen evigheter sen nån av oss skrev här. Vi har säkert inga läsare kvar. ahhahahha

Men jag har kommit en sak eftersom att jag är smaaart. Det är det jag har varit så smart att jag kommit på det.

Brownie och jag har bytt roller. Haha vem är det som är blond egentligen, man kan verkligen bli och undra ibland duuuue ;D Jag menar, hämta ett usb minne som ligger bredvid henne eller inte fatta att jag menar henne och mig utan tro att jag pratar om någon annan. Smart där brownie smart..

Haha, jag kan även tänka till riktigt mycket när jag vill det och överklassar henne lätt. Kommer på mycket smartare och bättre saker än henne oh jag är så mycket bättre än dig Brownie, fejk brownie :o

Haha, i alla fall så väntar jag på att hon ska komma över hit. Det blir spännande, var ett tag sen det bara var hon och jag nu men ikväll. Ikväll smäller det och ojj vad skojj det kommer bli ;D

Puss o smek säng lek // Eran nya Brownie (Blondie för den som inte fattar) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar