torsdag 24 september 2009

MENS

Ja nu ha tydligen Blondie klagat på mig med :o men hallå! jag har faktiskt skrivit flera inlägg på den här bloggen så det är MINA inlägg som folk läser, S-U-C-K-E-R! hahahah.
Men jag vet inte vad jag ska skriva, Blondie har ju i princip skrivit allt. Men det där men klagomur va bra du. Allt suger faktiskt ibland. För mig är det MENS som suger just nu.
Hallå? vad är det för mening med den egentligen? Den bestämde sig för att komma idag av alla dagar.. I don't like it. Men seriöst så kan faktiskt mens bara gå och döö. Ont i ryggen, ont i magen, ont på baksidan av låren! Irriterad-pms, huvudvärk, bindor och läckage, nej tack! gå och dööööö bara dööööö!
Men på samma gång är det den enda veckan i en tonårings liv som man verkligen känner sig kvinnlig. Weird but true.
Men det är egentligen bra att ha mens för kroppen säger till då att allt är som det ska. Inte bra om den slutar mitt i allt, man vet aldrig vad som kan ha hänt då.. *blinkblink*

pussar!,
Brownie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar