söndag 13 september 2009

Trååkmåns in my ass.

Brownie klagar på att jag inte skriver.. konstigt tycker jag. Okej, jag medger att jag inte skrivit speciellt ofta heller mycket på senaste.

Vad ska jag skriva då, alltid samma problem?! Vad ska man skriva. Jadu, no idea.

Jag kan skriva... skriva om hur man är en tråkmåns för att man redan har planerat något på skolavslutningsdagen.

En jag känner nämner inga namn men hon heter.... haha nej så dum är jag inte. Men i alla fall så var det några från klassen som for till ett ställe och åt och så där när det var avslutning.

Nu hade en person skrivit som en bildkommentar att det inte var alla från klassen och dom som inte var med var tråkmånsar.

Ursäkta mig då, och vissa andra, som har planerat något för den dagen redan?! Vi är till skillnad från dom som for dit lite smarta på de sättet. Vi planerar vad vi ska göra, då slipper vi fara på sånna där saker och har en ursäkt för att slippa att umgås med klassen ännu en dag.

Räcker det inte att man ska vara med klassen skit mycket? Hela jä*la 8 timmar på en dag när eller i alla fall 3 dagar i veckan och annars är det 6 timmar. Jag umgås inte ens så mycket med minna vänner. Det är hemskt, man ska stå ut med personer som stör en och man måste hålla minen och vara typ glad hela tiden för annars tycker alla att man är en bitch eller nått sånt.

Men men jag är ju en tråkmåns för att jag hade grymt kul med Brownie och Krull på avslutningen, fan vad vi ägde :D

Gå och ta dig någonstans där du aldrig får något istället så kanske du lär dig vad en tråkmåns verkligen är. För jag tänker då inte lämna något åt slumpen och kanske sitta helt själv på min avslutningsdag? Nej tack säger jag.

Se, jag hitta något att skriva om. Duktiga Blondie :)

Ni får ha de bäst alla sötnosar Kyss smek säng lek
// Blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar