torsdag 24 september 2009

Haaloooo.

Blondie hära dåva.

Japp, idag ska jag skriva om... Ja, jag vill ju inte skriva för mycket men kan ju klaga lite på Brownie nu. Hahhaha Ägd by mee and I'm blond, not good.

Jag veeet. Jag skapar en klagomur. En klagomur där man får skriva precis vad man vill och använda vilket språk man vill för ibland är det skönt att bara spy ut alla fula ord hur hemskt det än låter.

Klagomur

Brownie är dålig på att uppdateraaa. U suck, haha jag e bättre än dig för jag uppdaterar mera och alltså är det mina inlägg folk älskar och läser ;) Ägd :D

Jag vill bara klaga på mina underkläder just nu. Inget sitter som det ska, trosorna har en obekväm kant som skaver och bh:n, ja den ska jag nog inte ens skriva om. Den har varit sämst hela dagen.

Sen vill jag klaga på att klaga. Eller kanske inte klaga på allt men folk som söker uppmärksamhet. Stööörande. Typ som saker, jag är så ful, jag ritar så dåligt, jag kan inte sjunga, ingen tycker om mig and so on. Get a life suckers.

Internet går det oxå o klaga på. Skit bra hm.. uppfinning eller vad man ska kalla det men mindre bra när man vill göra läxor och börja surfa runt istället(med flytväst vill säga, haha). Det suger också för att det sabbar liv, allt fler och fler blir beroende, folk går inte ut för dom sitter vid datan hela dagarna. Hate that shit.

Tror jag också slänger in en liten klagokommentar om Kändisdjungeln. Skitprogram rent ut sagt, det är så dåligt så det blir bra. Man vill titta fast det är äckligt och ganska lamt. Men det jag vill klaga på mest är att dom har ju inte några riktiga kändisar med som så. Jag har ju knappt hört talas om dom som är med. Wieeerdo.

I'm a bitch and I know it.

Men nu e det finito for me.
Kisses n huges from the one and only Blondie.

I know you love me bitches ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar