onsdag 29 juli 2009

Brownes

It's payback time...!

Ja enligt Blondie så är jag brun.. brun! Blondie är isåfall gul, pissgul!

och tydligen letar hon efter en kille till mig, på en blogg.. bra Blondie bra! I alla fall så är det då payback time nu. När hennes lilla armyboy är här så är det omöjligt att få tag på henne för då ligger dom o hånglar i sängen.

Alla gånger tydligen, sen när man träffas och undrar va dom gjort så har hon den där blicken.. asså jag ska int säga nått om den men flinet och blicken säger allt lixom. haha nu kommer Blondie skratta, mycket!

Jag vet inte vad jag ska skriva men i alla fall så saaknar Blondie sin lilla lumpenpojke! va gulligt! Armyboy och jag är poolare så gud va ja kan snacka med han mycket och säga allt som Blondie babblar om hemma. '' Jag saknar Armybooy'' .. typ haha.

jaja, nu ska jag se Blondies min när hon läser det här! haha

smackpuss!

// Brownie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar