fredag 31 juli 2009

Tjosan i trosan.

Blondie heree again.. haha va dåligt egentligen brownie och jag skriver typ inlägg varannan gång ganska väldigt mycket sämst.

Jaha, vad ska jag skriva mer än de Brownie redan skrivit. Vi va ju o hämta Holly förgasaren igår fast de visste vi ju redan så jag får hitta på något nytt att skriva :D

Haha ja nu är det kväller typ och nu kom jag på den briljanta idéen att vi ska till rödakorsmarknaden imorrn och vi måste typ fara ganska väldigt tidigt och jag vet inte vilken tid vi ska fara så jag måste seriöst prata med brownie om det.. Så... Brownie VILKEN TID FAR VI? :o

Jaja, nu ska jag snart sova, lr ja jag lär slockna är mest trött fast jag ska titta på film då eller något sådant.

Puss kram och nyp i stjärten // Blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar