måndag 3 augusti 2009

du är sämst Blondie!


haha, okej jag kan hålla med Blondie att det är lite sämst att vi skriver vartannat inlägg, men vet du vad Blondie? du är sämst! :D

i alla fall så var jag, Blondie och Blondies syster på marknad här om dagen. vi hade grymt kul, speciellt när det började regna och vi skulle gå till bilen. Det var lixom en uppförsbacke när man gick från marknaden och jag hade flip-flops, vilket inte var så smart när det regna för de blir hala så jag kom knappt upp för backe xD och jag skratta, och Blondies syster skratta medans Blondie gick där ''men kommer ni då?! skynda er! ååh, mitt smink, mitt smink! '' haha xD
när vi hade sutti i bilen ett bra tag måsta vi uppsöka toaletten. När vi kom till toaletten så var det 5 centimeter utanför, och Blondie hade strumpbyxor så vi fick bära henne till toaletten i kungastolen, vilket inte gick så bra på tillbaka vägen för vi fick lite fel grepp och då bärja vi asgarva igen! alltid kul med er brudar <3

idag har inte hänt så mkt, har bara varit hemma och tagit det lungt + busat med Holly så nu är hon trött och ligger o sover i min famn, sötnos <3

kyss smeek,
Brownie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar