torsdag 6 augusti 2009

vänskap


Nu efter att ha läst lite som Blondie skrivit så börja jag fundera på livet, och vänskap. Blondie och jag har känt varandra sen barnsben. När jag föddes så var Blondie ute i världen redan. Inte så gammal dock, men hon var redan här.
Eftersom våra föräldrar var like best buddies när vi var små är det inte så konstigt att det gick vidare till oss.
Jag kan alltid prata med Blondie om allt. Vi kan sitta och prata om allt mellan himmel och jord och vi förstår varandra totalt. Jag kan alltid lita på dig och du vet att du alltid kan lita på mig.

Jag kommer alltid finnas här för dig gmn, i vått och torrt kommer jag stå vid din sida. När du går genom himmel och helvete kommer jag alltid finnas här och stötta dig genom livet. Du betyder enorm mycket.

Om en vänskap är så djup som min och Blondies så kommer man aldrig bli så rik att förlora den. Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig Blondie!
Om du försvinner ut mitt liv kommer jag ägna hela mitt liv åt att försöka hitta dig för jag vill verkligen inte förlora dig.
Du är som en tvillingsyster till mig. Jag var nära på att säga den syster jag aldrig fick eller nått, men den syster i samma ålder jag aldrig fick.
Jag hoppas vi håller ihop i vått och torrt livet ut, och går igenom allt i livet tillsammans.
Jag älskar dig Blondie! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar