lördag 8 augusti 2009

Självständig

Jag har kommit på att man känner sig väldigt självständig när föräldrarna är på stugan. Man får sköta om så mycket när man är ensam i huset. Jag har flera dagar nu handlat och lagat mat själv, vilket känns underbart för då får jag bestämma allt jag vill äta själv. Och, som jag har påpekat, man känner sig självständig helt enkelt.
Men snart är allt över för mamma och pappa börjar jobba om någon vecka och då blir det nojs här igen. Eller mamma för inte nå mycket liv av sig men pappa där emot, han kan nojsa om nån. Usch vad jag stör mig på han ibland, eller för det mesta egentligen.

Såg just att Blondie skulle villa ha filmkväll med mig nästa helg när hon är hemma från Sverige igen. Klart jag vill ha filmkväll med dig, och din syster ^^ Nu ska jag sätta igång med att ladda ner filmer och kontrollera att jag har filmer så det räcker. Banne mig, vi ska se massa skräckfilmer nu för det har vi inte gjort på kadaverlänge! Har några filmer på lager som vi kan se. Jag skulle bara behöva bränna alla filmer på DVD för det är ganska jobbigt att se film på dator egentligen,. hmm, vi får se hur det blir.
Kul kommer vi att ha i alla fall!

Saknar dig med Blondie <3
massa pussar till Blondie från Brownie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar