tisdag 4 augusti 2009

skorrf

Nu sitter jag hos Brownie.. vi jadu de e inte bara vi här kan jag säga men det gör inte så mycket ör jag ska snart gå hem. hahaha

Brownie är stöörd. haha eftersom jag va ehm sämst.. Så hon e störd, men nu säger dom häromkring att hon är dryg oxå.. Hon har inget liv heller. Hon sitter och söker lärare på facebook?! hon e bra lustig hon :)

Intressesmurfarna hoppar av glädje haha, kan inte skriva ner vrf men dom antecknar för fullt ska du veta ;)

Hon har förövrigt hållit mig sällskap när jag jobbade idag och det var mycket snällt av henne, hon gav mig även smakprov på hennes supergoda pasta den var riktigt god speciellt fetaosten :D

Men nu ska jag snart knalla hem klockan börjar bli mycket och det är en jobbdag imorrn med.. jobbigt värre

Men livet är grymt säger grisen.

Kyss smek säng leek // Blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar