söndag 16 augusti 2009

Friends forever


Ja det är ju synd att ljuga Blondie, men jag älskar dig i också .. Vilka ljugisar vi är Blondie!

Den här helgen har varit fettkul! Jag, Blondie och IQ har tältat, haft filmkväll och kräftskiva. Massa kul vi hade :D Speciellt kräftskivan, haha kvällen var mest bäst! Men vi kan inte räkna in IQ för hon vart inte påverkad, men Blondie och jag kan nog ärligt säga att vi blev lite på lyset. Tror jag i alla fall, enligt min bror såg vi ut som att vi hade druckit men jag vet inte riktigt.
Vi kommer alltid ha fettkul på alla våra filmkvällar.

Jaa Blondie det är väl nu du ska gråta eller? nej det behöver du inte. Jag älskar dig och det vet du, pusspuss på deej!

And I promise you that I will always be here for you,
till the end of time

massa pussar,
Brownie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar