tisdag 4 augusti 2009

Jackass!


nu har jag tydligen inget liv heller. Jag är brun och har inget liv ;o Blondie, det är du som int har nått liv vettdu. Jag kommer int på varför men du har inget liv i alla fall.
Nu sitter vi och kollar på Jackass och de är fan sjuka i huvudet. För en stund sen jävla de med nån av killarnas pappa och så har de slagit en slägga i skrevet på en annan kille. skönt.. inte..

Nu ska tydligen Blondie knalla hemåt för att hon ska jobba imorgon. Men jag vet int riktigt, hon sa det för fem minuter sen men hon sitter fortfarande i soffan med datorn på. knasboll :D Hon fastna framför tvn igen för att Jackass håller på, men just så sa hon att Jackass va så äckligt att hon tänkte gå hem.

Ibland förstår jag mig inte på dig, men jag förstår dig ändå helt fullt. Bästa vän <3
Nuu ska jag fortsätta kolla på Jackass med pojkarna och Nasse. och säga hejdå till Blondie.

puusshej,
Brownie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar