fredag 14 augusti 2009

Heting i sikte.

Nu sitter Brownie, jag och IQ här och har filmkväll. Vi har redan tittat på två filmer och de va ju bäst. Haha, han där i ena filmen var ju snyggo i alla fall ;o

Ja, det blir inte långt inlägg det här för jag har inte en aning om vad jag ska skriva.

Kan ge svar på det Brownie skrev. Jag kan skriva att jag har saknat henne jätte mycket och att jag älskpälskar henne fast alla vet att det inte är sant och jag vill ju inte ljuga ;)

We belong together now
You got a piece of me :)

Till Brownie det där för det stämmer vi är bästa vänner och som syskon.. Är det nu jag ska gråta och kasta mig i dina armar och säga att jag älskar dig. Men det gör jag ändå fast jag inte kastar mig i dina armar och gråter :)

Pusshej // din egna Blondie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar