onsdag 29 juli 2009

I'm faster than u are.

Yo, Blondie here!


Ska kludda ner något här nu innan jag startar en film.


Det känns lite udda att skriva här när Brownie inte vet om det men då har ju hon en överraskning snart då ;) Och jag rååkar ju känna dig riktigt braigt så jag vet att du gillar överraskningar ;P


Det är fett fint väder. Nästan så jag får dåligt samvete för att jag sitter inne och leker tuffing genom att lyssna på usher, Akon och RnB. Beacuse I like it ;) Faktiskt jag lyssnar egentligen sjukt mkt på sån musik, det är inte så mkt annat som spelas just nu men det hinner väl förändras. Lixom på tal om väder så börjar jag prata om musik. Tummen upp för mig ;)


Jag tänkte bara uppdatera lite här innan Brownie hinner först så nu kan jag känna mig stolt för jag hann före. Mohahah känn dig ägd av mig Brownie. Annars tkr jag att du kan kma till kiosken och hålla mig sällskap ikväll, för det är ju trots allt fint väder ute så det kan du inte skylla på thaha


Nu ska jag kludda ner lite listor här med för det gillar vi.

Innelistan:

Gemensam blogg

RnB

Soligt väder

Smörgåsar hos Brownie kl 12 på natten

Vi kan vara som en bra kompis ;)


Utelistan:

Hångla med vattenflaskor

Jobba

Messa Åland...


Slängkyss // Blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar