onsdag 29 juli 2009

Shululu

Blondie & Brownie hääär ;D

Nu är det så här att vi har skaffat en blogg och om ni inte kan lista ut vem som är vem så är det synd om er ;)

Nu ska vi laga någge att äta... annars tittar vi på när pojksen spelar ps2 och det går ju riktigt bra för dom. haha

The Fairytale About Brownie

Okej nu har vi faktiskt ätit och jag får egentligen inte klutta hit ngot om de här men jag gör det iallafall. För Det var den roligaste tiden vi haft ikväll och då har kvällen varit lång. Okej vi har haft massa annat kul oxå ikväll men till sak nu då..


Det var så att jag blev hungrig och villa ha min kära smörgås som jag har ätit 3 dagar i rad här mitt i natten nu. Men ikväll så var det flera här med och det var då vi börja flumma en heeeldel. Jag tycker att Brownie ska skaffa sig en pojkvän att hångla med, någon frivllig?! ;) Kan ge en liten beskrvning på henne så vet ni lite mer.


Brownie är... brun. Hon är väääldigt snäll utom när hon nyps och bits. Men det händer inte så ofta om man inte retar upp henne ;P Men i alla fall så är hon längre än mig och det är orättvist haha. Okej då. jag får väl erkänna att hon är den bästaste som finns och ni ska satsa på henne.. hon är inte desperat men jag är desperat åt henne för hon kan seriöst inte sitta och hångla med sin vattenflaska?! Så hjälp henne åt mig?! :)


Men nu är det brownies tur att skriva och läsa det här inlägget och jag tycker att ni ska kommentera massa.

Pussheeej kramar från miiig // Blondie
(skrivet 28.7.09)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar